Stolice świata

Pamiętacie grę Stolice świata? Ja jako dziecko ją uwielbiałam. Ostatnio w poszukiwaniach mikroskopu na strychu natknęłam się właśnie na tę grę...moja mama ma to do siebie że lubi takie skarby chomikować...dzięki czemu zobaczcie:



 Nie chodziło wcale o naukę...po prostu miała by dobra zabawa. Ale...Karola to na tyle zaciekawiło ze dopytywał, co to za kontynent, a gdzie Polska...potem starał się układać puzzle i jak zwykle temat zakończył się na zwierzątkach jakie żyją na poszczególnych kontynentach...Ja pamiętam najbardziej lubiłam Afrykę...Karol upodobał sobie Australię.

 Nawet nie wiem czy teraz można kupi taką grę. Nasza ma dość mocno nie aktualne państwa...ale na chwilę obecną w zupełności wystarcza Karolowi.

 Oj sporo jeszcze gier z mojego dzieciństwa mama zachomikowała na strychu...z pewnością o nich napiszę:)