Szopka Bożonarodzeniowa 2017 - Marple

Jakiś czas temu przedstawiałam Wam zbiorczy post z Szopkami Bożonarodzeniowymi, jakie u nas do tej pory powstały. Co roku tworzymy jedną i to już taka nasza tradycja. W tym roku całkowicie zauroczyła mnie drewniana szopka firmy MARPLE i to właśnie ona stanie pod choinką u nas w tym roku.


Szopka jest drewniana i gotowa do ozdobienia. Oprócz szopki w zestawie są figurki Maryi, Józefa, Dzieciątka i żłóbek.





Choć przyznam się Wam, że mi taka w stanie surowym bardzo się podoba. Jednak wiadomo dla dziecka to co kolorowe jest atrakcyjne, więc wychodząc temu na przeciw przygotowałam dla Karola materiały do ozdobienia naszej szopki:

  • filc,
  • fizelinę,
  • kaszę gryczaną,
  • siano,
  • pisaki,
  • klej introligatorski,
  • farby,
  • wełnę.







Cała kompozycja jest całkowicie Karola inwencją. Podczas gdy on tworzył, ja czytałam książki poświęcone tematyce Świąt Bożego Narodzenia. Takie wspólne chwile są bezcenne, a dodatkowo powstała piękna szopka. Na koniec troszkę poszalałam wypalarką, którą dostałam na Dzień Kobiet. 






Szopka jest bardzo dobrej jakości. Wszystkie elementy jak już wspomniałam są nieimpregnowanego drewna sosnowego w połączeniu ze sklejką. Wymiary szopki to: długość 25 cm, szerokość 10 cm, wysokość 19 cm. Całość jest dokładnie wyszlifowana, nie ma ostrych elementów i wszystko wykonane jest z najwyższą starannością i dokładnością. Jakością szopki jestem zachwycona. Co ważne, Marple to firma polska! Tym bardziej należy ją polecać! Warto tu jeszcze dodać, że można na stronie kupić same figurki z których wykonacie co tylko chcecie. W zasadzie ogranicza nas tu tylko wyobraźnia! Gorąco polecam, jest to bardzo dobry produkt!