Projekt tęcza - CZERWONY

 Dziś w ramach Projektu tęcza mamy dzień CZERWONY...

Postanowiliśmy zrobić ozdobę. W pierwszej wersji miała to być butelka...ale Karol postanowił że musi by wazonik...i tak oto powstał nasz"wazonik"


Do wykonania użyliśmy:
  • makaron gwiazdki
  • makaron świderki
  • kasza jęczmienna wiejska gruba
  • patyczek do szaszłyku
  • świecący papier-serduszko
  • kokardkę
  • serduszko z ciastoliny
  • szklankę (Karol mówi że wazonik)
  • barwniki do jajek-czerwony
Wcześniej farbowałam makaron i kaszę - tak samo jak jajka na Wielkanoc, bardzo ładnie i szybko chwyta makaron kolor i się nie skleja. Zrobiłam dokładnie jak w przepisie. Wrzącą wodą zalałam barwnik, dałam łyżkę octu wymieszałam i wrzucałam makaron.Jak suszyłam zmieniałam serwetki pod makaronem i po 2 dniach nie było już czuć zapachu octu.
Pierwszą warstwą jest kasza, potem makaron gwiazdki a na koniec świderki.


Karol postanowił że "wazonik" będzie prezentem dla cioci Marty...