Bombki - wersja 1

Jak co roku tworzymy swoje ozdoby świąteczne. już w zeszłym roku przymierzałam się do zrobienia takiej bombki...jednak nigdzie nie mogłam kupić plastikowych kul. W tym roku udało mi sie dostać takowe, więc do pracy przystąpiliśmy: 

Pierwsza bombka to:
  •  bombka plastikowa - 2 połówki
  • figurka mikołaja (jajko niespodzianka z jogurtem kupione w Biedronce),
  • choinki z pianki pvc,
  • gwiazdki,
  • wata,
  • przeźroczyste koraliki,
  • klej vivol (tak tak zdradziłam magika;)) i klej pistolet na gorąco.


Druga bombka:
  •  bombka plastikowa - 2 połówki
  • malutka szopka,
  • plastikowe krzaczki (dodatek do zestawu zwierzątek które kupujemy Karolowi)
  • gwiazdki,
  • niebieska bibuła,
  • żółte koraliki,
  • klej vivol i klej pistolet na gorąco.


Stworzenie takiej bombki to dosłownie dwie minuty...a efekt jak widać:) Ja jestem z nich bardzo zadowolona i żałuję że nie kupiłam więcej połówek (a w sklepie już nie ma)...ale za rok nadrobimy;) 

Mamy dla Was jeszcze kilka bombkowych propozycji...a jutro kolejna wersja choinki w naszym wykonaniu:)