Świat Smoków. Osobliwości, mity i legendy -Wydawnictwo Olesiejuk

Już kiedyś pisałam że Karol lubi smoki. Mamy sporo zabawkowych smoków, mamy kilka książek o tej tematyce, ale teraz mamy prawdziwy hit! "Świat smoków - osobliwości, mity i legendy" autorstwa S.A Caldwella Wydawnictwa Olesiejuk. Jeśli interesujecie się tą tematyką to książka dla Was! Pięknie wydana, z genialnymi zdjęciami. Oglądałam kilka razy, ciągle do niej wracam (choć temat smoków specjalnie mnie nie interesuje) i zachwycam się zdjęciami i obrazkami. Na uwagę zasługuje czcionka którą niektóre treści są pisane. Formą wydania książki ja osobiście jestem zachwycona. 

Fan smoków z książki dowie się o Świecie smoków. Czyli o tym że smoki można spotkać wszędzie, a dzielimy je na siedem kategorii i tak mamy smoki: górskie, leśne i terenów zadrzewionych, sawannowe i preriowe, słodkowodne, bagienne i błotne, polarne i pustynne. Idąc dalej mamy studium gatunku. Karol tym podziałem był zachwycony od razu na mapie szukał gdzie dany smok występuje. 
Kolejny rozdział to anatomia smoka. Szkielety to dalej sprawa interesująca Karola. Pamiętacie nasze magnesy szkielety dinozaurów lub zwierząt? Poznamy też zmysły smoków i tu również mamy małe studium. Karolowi spodobały się  zęby smoków z Drachebfels (zwanej Smoczą Skałą) i łuski ze smoczego skarbca. Czytając dalej dowiecie się dlaczego smoki zioną ogniem. Z książki również można poznać życie codzienne smoków. Czytając książkę Karolowi spodobał mi się cytat "mądry jest ten, kto wie, że tak musi być...", zapisałam go sobie i długo siedział mi w głowie:) Czytając kolejne strony poznamy etapy życia smoków - od narodzin, aż do śmierci. Czego jeszcze się dowiedzieliśmy? Otóż tego, że smoki to gatunek wężowatych oraz że wszystkie smoki są mięsożerne. Ostatni rozdział poświęcony jest legendom i podaniom ludowym - czyli to co bardzo lubimy. 



















Karola książka bardzo ucieszyła i uznał ją za najlepszą książkę o smokach jaką kiedykolwiek miał:) To chyba dobra rekomendacja dla tej pozycji:) Ja nadal zachwycam się zdjęciami...ech:)

Książkę można kupić w sklepie internetowym www.swiatksiazki.pl. TU Znajduje się tam cała, dostępna aktualnie oferta Wydawnictwa Olesiejuk, a rabaty bardzo często osiągają 30%. Książki zamówione przez sklep internetowy można bezpłatnie odbierać w sieci sklepów Księgarnie Świat Książki na terenie całej Polski.