Zwierzęta i ich pożywienie

Kto nas czyta te wie że Karol ma bzika na punkcie zwierząt. Miłość ta jest od samego początku, a z wiekiem tylko się nasila. Karol już od dawna mówi, że będzie weterynarzem:) Dlatego kiedy znalazłam genialnego gotowca TU wiedziałam, że zrobię taki zestaw dla Karola. 


Wydrukowałam gotowy szablon (gdyby nie wchodzi link powyżej to TU też można wydrukować). Potrzebne było 18 pudełek po zapałkach. Ja dodatkowo pudełka żeby było ładniej okleiłam zielona kartką:) Szablon wycięłam, zwierzęta nakleiłam na pudełko, a zdjęcia pożywienia do pudełka.


Zapałek nie używamy...więc będzie kiedyś materiał do tworzenia;)






Bawiliśmy się tak ze Karol miał dopasować jedzenie do zwierzątka. Przy okazji omawialiśmy gdzie dane zwierzę występuje (ostatnio hit u Karola).






Budowaliśmy wieże:



Frankowi tez zabawa się podobała. Jemu najpierw pokazałam co je dane zwierzątko (wybrałam tylko 4 zwierzęta) i kilka razy omawialiśmy co jedzą. Następnie Franio sam już potrafił dopasować jedzenie do zwierzątka:)  U nas bawiliśmy się super, jest to fajna pomoc za niewielkie pieniądze:) Polecamy:)