Pająk na pajęczynie z folii aluminiowej

Pająki to jedne z ulubionych zwierząt Karola, dlatego powstała kolejna praca. Przy okazji widzieliście już zbiorczy post w którym znajdziecie inspiracje na 136 zwierzaków?


Do zrobienia pająka użyliśmy:
  • tektura,
  • klej na gorąco,
  • folia aluminiowa,
  • pomponiki,
  • ruchome oczka,
  • drucik kreatywny,
  • czarna farba.








To nasza wspólna praca. Najpierw ja na tekturze klejem na gorąco zrobiłam pajęczynę. Następnie Karol całą tekturkę owinął folią spożywczą. Żeby dać efekt starości, całość pomalował niewielką ilością czarnej farbki, dokładnie ją rozcierając. Klejem na gorąco skleiłam pomponiki, w tym samym czasie Karo, skręcał nogi pająka, które ja przykleiłam klejem na gorąco. Jeszcze ruchome oczka i gotowy pająk został naklejony na nasza pajęczynę:)



Z pewnością tą techniką powstaną jeszcze inne prace...nie sądziłam, że takie proste działania sprawią tyle frajdy Frankowi!