Drucikowe kwiatki - DIY

Z okazji Dnia Nauczyciela powstały u nas kwiaty zainspirowane internetem:) Proste wykonanie, a efekt fajny. Potrzebujemy druciki kreatywne, pomponiki, ciastolinę, kubeczki (małe doniczki).

Dokładny przepis jest na stronie TU. Nie byłabym sobą...gdybym czegoś nie zmodyfikowała;)


Po tym jak zrobiliśmy kwiaty, dorobiłam jeszcze listki, i wbiłam całość do ciastoliny w doniczce. Żeby nie było widać ciastoliny zapakowałam w ozdobny materiał, który związałam wstążką. Nie pamiętam nazwy tego materiału, ale kupiłam cały zestaw w Biedronce:)

To kwiaty dla Pań z przedszkola. Franio ma 3 panie i daje te kwiaty:



Karol dla swojej pani z przedszkola, która była z nim 4 lata daje takie...plus napisał list...sam, znalazłam go między książkami, chciał wysłać do skrzynki na przedszkolu <3 ech.="" ew="" font="" nbsp="" pani="" skni="" t="" za="">