Księżycowy kamień

 KOSMICZNY TYDZIEŃ DZIEŃ 6

Czy znacie piosenkę: 
KSIĘŻYCOWY KAMIEŃ
Co ja mam, co ja mam? Księżycowy kamień.
Świeci się, błyszczy się księżycowy kamień.
To się ze mną zamień.
Ja ci dam, ja ci dam kredki, znaczki, szkiełka,
koraliki z liczydełka i te dwa pudełka.
Co ja mam, co ja mam? Księżycowy kamień.
Świeci się, błyszczy się księżycowy kamień.
To się ze mną zamień.
Ja ci dam, ja ci dam lizak, łódkę z kory.
Trąbkę, gwizdek, muszlę, korek, bursztyn i scyzoryk.
Nie dam go, nie dam go, nie dam za nic w świecie.
Musiałbym, musiałbym znów na księżyc lecieć.
A w jakiej rakiecie?
Gdzie ją masz? Pokaż nam! Może tylko kłamiesz, 
może to nie księżycowy, ale zwykły kamień. 
tekst.: M. Buczków na-Jastrun, muzyka.: E. Pałłasz


My ją czesto spiewamy...nie mogło jej braknąć i w kosmicznym tygodniu, no i wpasowała się doskonale w dzisiejszy temat dnia... bo dziś z racji ładnej (tak długo wyczekiwanej) pogody wyposażeni w kosmiczną lunetę poszliśmy szukać księżycowego kamienia:) Poszukiwania były niezwykle dokładne i żmudne. 


Po znalezieniu kilku podejrzanych kamieni...udaliśmy się do domu gdzie czekał na nas już mikroskop...bo do zadania podeszliśmy niezwykle fachowo.


 Niestety okazało się że żaden ze znalezionych kamieni nie był księżycowym...ale za to można z nich podziałać fajne rzeczy...ale o tym innym razem:)


********************************
Kosmiczny tydzień: