Pająk - wersja 2

Pająki to jedne z ulubionych zwierząt Karola. Pisałam o tym m.in. TU. Dzis postanowiliśmy stworzyć kolejna jego wersję. Pierwszą możecie zobaczyć TU.



Dziś zrobiliśmy pająka z nosków, oczek i drucika kreatywnego...oraz naszego niezawodnego magika:)

Troszkę było sporów, bo że pająk ma 8 nóg to wiadomo...że ma szczękoczułki też dla mnie jasne było...ale że ma coś tam z tyłu małe krótkie coś to nie wiedziałam. Karol mi tłumaczył, ja jemu ze się mu pomyliło. Jednak jak wziął nasz atlas pająków...no tak pająk z tyłu ma KĘDZIORKI PRZĘDNE!!! Nasza wersja jeszcze nie ma - muszę dorobić;) Wiedzieliście o tych kędziorkach??? 

Aha Karolowa babcia pokazała Karolowi gdzie u nas koło domu mieszka sobie pająk krzyżak ogrodowy. Od teraz jedna z głównych atrakcji na podwórku u Karola! Chodzi ogląda zagląda...i niestety muszę razem z nim się nad tym "zwierzątkiem" pochylać i zachwycać.