DREWNO - Dziecko na Warsztat TWORZYMY!

Kwietniowym tematem w Dziecku na warsztat jest DREWNO. U nas powstała szkatułka:)


Karol już jakiś czas temu poprosił o szkatułkę na swoje skarby. Powstała zatem taka szkatułka z patyczków laryngologicznych które kleiłam klejem na gorąco. Żeby szkatułka była zamykana przykleiłam na kropelce zawiasy, takie najmniejsze jakie były w sklepie:) W zasadzie tyle. Na szkatułkę nakleiłam kupione w Moya pracownia zrobione dla nas na zamówienie ozdoby - drewnianą mapą świata oraz sowę. Wypalarką (made by Lidl – prezent na imieniny od Karolowego taty <3 am="" font="" gotowe:="" i="" k="" podpisa="" szkatu="">
Teraz z perspektywy czasu, łatwiej taką szkatułkę zrobić z gotowego pudełka. Np. po ptasim mleczku i to pudełko oklejać...człowiek uczy się na błędach, ale szkatułka mimo, ze nie idealna Karolowi się podoba.













Nie ma zdjęć jak powstawała, bo był to proces dłuuugi i nie gromadziłam zdjęć:)




Zobaczcie co stworzyły inne blogowe mamy:

Dziecko na warsztat Namaluj mi Latorośle Borsuczkowo Nasza szkoła domowa I&K w domowym zaciszu Kidsandu Animart - animacje z twojej bajki Tymoszko Dzwoneczkowa Karolowa mama Co robi Robcio Dzika Jabłoń Gugusiowo Cały świat Karli Elena po polsku WorldSchool Explorers Igranie z Tosią Świat Tomskiego Ina i Sewa On ona i dzieciaki Czytoczary Kreatywnie z dzieciakami Kreatywna dżungla Mama Aga sztuka i dzieciaki Więc bawmy się My home and heart Myshowelove Słowo mamy Kusiatka Zakręcony Belfer Kreatywna mama Kreatywnym Okiem Pomysłowe Smyki Kreatywnie w domu Kinderki