Klocki Meli Basic - czyli inspircje Mikołajkowe

Klocki uwielbiamy! Poszukując takich jakich jeszcze nie znamy trafiłam na klocki MELI BASIC. Tak naprawdę pierwsze spotkanie z tym produktem miałam w jednej lokalnych hurtowni, gdzie były one na wystawie do przetestowania. Zrobiły na mnie ogromne wrażenie, jednak nie było tam pudełka, a ja wówczas bardzo się spieszyłam i nie mogłam zaczekać na jego poszukiwania. Klocki tak mi się spodobały, że zaczęłam internetowe poszukiwania. Nie znając jednak nazwy ciężko wyszukać produkt;) W Końcu mi się udało to na stronie Meli. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu okazało się, że jest to produkt polski! Co tym bardziej przemawia za ich zakupem!



Kiedy dotarło do nas pudełko z 600 klockami od razu chłopcy przystąpili do działania! Budowali, burzyli, budowali, burzyli i tak do wieczora. Były budowle płaskie i 3d. Okazało się, że moja intuicja mnie nie zawiodła, a klocki są strzałem w dziesiątkę.



Klocki są skierowane do dzieci 3+ z uwagi na małe elementy pojedynczego klocka 25x25 mm. Są wykonane z bardzo dobrej jakości plastiku w bajecznych 12 kolorach. Każdy klocek ma taką samą budowę przypominającą puzzle i cała zabawa polega na ich łączeniu. Możliwości jest tyle na ile nam pozwala nasza wyobraźnia. Można z nich budować wszystko, u nas były wieże, miecze, roboty, świnki, rzeka, marchewka, miniecraft, tarcza…Jeśli nie macie pomysłów nic się nie dzieje, do klocków jest dołączona instrukcja z przykładowymi budowlami.





Franio ma 3 latka i świetnie sobie radzi z klockami. Karol już buduje naprawdę wyszukane budowle i dziś nawet klocki wygrały z programem przyrodniczym, którego Karol nie odpuszcza! Budowle zrobione z Meli Basic są trwałe, a klocki mocno się trzymają. Jednak kiedy chcemy zniszczyć budowlę udaje się nam to bez problemu i większego wysiłku.

Są zestawy skierowane do dziewczynek i do chłopców. Warto o tym pamiętać podczas zakupów. Na stronie producenta znajdziecie różne zestawy. Z takiego jak my mamy z 600 elementami można już naprawdę fajne budowle stworzyć i spokojnie 2 dzieci się nimi da radę bawić.



Oprócz budowli można klocki wykorzystać do nauki kolorów, do segregowania oraz jako liczmany w matematyce. Nauka z takimi pomocami z pewnością będzie świetną zabawą!

Zabawa z Meli Basic rozwija wyobraźnię, ćwiczy kreatywność i cierpliwość, uczy kolorów i matematyki. Jest to doskonała alternatywa dla komputera i telewizji! Jest to czas wykorzystany z pożytkiem dla dziecka, dla jego rozwoju. Przyznam się Wam, że z Karolowym tatą też przepadliśmy z tymi klockami i razem z chłopcami tworzyliśmy budowle. Zatem kolejnym plusem jest tu czas spędzony razem na bardzo kreatywnej zabawie.

Zbliża się Mikołaj i Święta zatem gorąco polecam ten produkt na prezent. Uwielbiam zabawki, które oprócz zabawy dają coś więcej, które rozwijają wyobraźnie i kreatywność, które dają radość i frajdę z tworzenia. Genialny produkt który warto polecać.

Meli