Ufo

 KOSMICZNY TYDZIEŃ DZIEŃ 5.





 W naszym kosmicznym tygodniu nie mogło zabraknąć kosmitów...dziś prezentujemy pojazd przybysza z dalekiego kosmosu;) cały kosmiczny spodek ozdabiał Karol sam...sam tez wybierał co naklei..więc i są pomponiki i listki z cekinów;) Do spodka doczepiliśmy żyłkę więc może latać. 

do wykonania użyliśmy:
-szara kartka z bloku (tylna okładka)
-biała i zielona kartkana kosmite
-ruchome oczka
-klej w sztyfcie
-nożyczki
-zszywacz
-gwiazdki (zrobione ozdobnymi dziurkaczami), cekiny i noski.

Koło narysowałam cyrklem, następnie cześć odcięłam aby można było zrobić stożek, następnie spięłam to zszywaczem. Kosmitę wycięłam i nakleiłam na białą kartkę...a reszta to inwencja twórcza Karola;) Bardzo podoba mi się  ten statek...choć miałam początkowo zupełnie inny na niego pomysł, ale lubię jak Karol sam wymyśla co stworzymy :)


********************************
Kosmiczny tydzień: