Koszulki malowanie - żyrafa


Karol bardzo lubi zwierzątka, teraz kiedy jest chory i nie mógł w piątek iść do przedszkola na pocieszenie (bo uwielbia przedszkole) obiecałam że namaluje mu żyrafę na koszulce. 

Do wykonania użyłam 
  • farb pęczniejących
  • Koszulkę kupiłam w PEPCO (uwielbiam ten sklep) za 6,99 zł (jedyna biała), 
  • z racji że nie mam żadnych zdolności jeśli chodzi o malowanie z internetu wydrukowałam i na koszulkę przeniosłam wzór żyrafy:)




Farby pęczniejące dają efekt że obrazek jest wypukły, tworzy się taka pianka. Do tej pory aby uzyskać efekt używałam suszarki, ale zwykle powierzchnie nie były zbyt duże - bo suszarką trwa to dość długo. Dziś użyłam żelazka - i powiem wam ze o wiele łatwiej, szybciej i bez problemów.


 Z obrazkami nic się nie dzieje po praniu, ważne tylko aby na lewej stronie je prasować. Polecam te farby:)