Cykl życia żaby - Projekt Wiosna z blogerami

Powstał genialny projekt "WIOSNA Z BLOGERAMI" w którym bierzemy udział. Kiedy zapytałam Karola jaki wiosenny temat chce zrealizować, od razu odparł że coś o żabach. Dlatego powstał długo przekładany CYKL ŻYCIA ŻABY. 



Wydrukowałam gotowy już cykl, szablon znalazłam TU.







Pokolorowałam pastelami żabkę. Wszystko wycięłam, nakleiłam na sztywną kartkę i posklejałam. 




Nie mogło się obyć bez mojej książki z czasów liceum do biologii:) Karol ją uwielbia… Poczytaliśmy o żabach, co jedzą, jaki tryb życia prowadzą i jak się rozmnażają. 



Mamy też książkę o płazach (dostałam jako nagrodę w 8 klasie za świadectwo z paskiem) i ona również dziś się nam przydała. Takie nagrody są ponadczasowe. Teraz ksiażkę przejął Karol. 


Nie sadziłam, ze Karol tyle o żabach wie...

Można powiedzieć, że żaby towarzyszą Karolkowi od urodzenia. Miał (ma nadal) przytulankę żabkę z która do niedawna jeszcze się nie rozstawał. Przytulanka jest w opłakanym stanie więc nie będziemy się nią tu chwalić. Być może powstanie też lapbook o żabach. 

Mamy też strój żaby, który powstał w ramach konkursu recytatorskiego w przedszkolu...TU

Nasze żabie prace:

Pamiętacie nasze cykle życia motyla TU i TU

Post bierze udział tez w Małym Przyrodniku TU.