Mini świat w doniczce wersja z ławeczką

Spodobało nam się tworzenie mini światów w doniczkach, dlatego powstała dalsza część do naszego domku. Tym razem ławeczkę i płotek zrobiłam sama z patyczków laryngologicznych. Karol  (tym razem to jego dzieło) zaplanował rozmieszczenie kwiatów. Kiedy je posadziliśmy zrobiliśmy miejsce na ławeczkę, wstawiliśmy ją i całość wysypaliśmy kamykami. Kamyki kupiłam w zoologicznym.  


Doniczka to nic innego jak zwykłą plastikowa miska z wywierconymi dziurami (wychodzi to taniej, niż kupując dużą doniczkę, a w zasadzie efekt jest ok). Jak już wspomniałam ławeczka jest z patyczków laryngologicznych (kupuję w aptece), które przycinałam nożyczkami. Całość skleiłam klejem na gorąco. Nogi ławeczki to drewniane kołki, które kupiłam dawno temu w Castoramie za grosze;)






Robicie taie kompozycje? Pochwalcie się na naszym fanpage TU