Witraże z liści

Są takie prace, które kiedy tylko zna pinterest, albo na zagranicznych blogach musimy zrobić. Tak też było z witrażami z liści, które zobaczyłam TU. Wykonanie banalnie proste, a efekt mega fajny!


Do zrobienia witraży potrzebujemy:
  • papierowe talerzyki,
  • taśma klejąca przeźroczysta do pakowania,
  • liście.

Wycinamy w talerzyku środek, wyklejamy go taśmą, na to naklejamy w dowolny sposób liście...i już:) Proste prawda? Tak wykonać można piękne kwiaty. Wystarczy do talerzyka dołączyć patyk, a na środek nakleić np. płatek kosmetyczny, albo kawałek filcu, cekiny czy co tam macie pod ręką. Może to być słońce w układzie słonecznym, może to być wyjątkowy obraz…













Zobaczcie ile w internecie jest tego typu inspiracji TU. Kolejny raz zachęcam do odwiedzania pinterestu i zagranicznych blogów, a korzystając z czyichś pomysłów i publikując to gdzieś podawać źródło – tak jest uczciwie;) Jestem na to przeczulona, ponieważ sama kiedyś zachwycałam się pewnymi pomysłami, a później na pinterest odkryłam, że autorem tego pomysłu jest zupełnie ktoś inny niz ja sądziłam :(