kółko i krzyżyk

Niedawno w internecie znalazłam grę kółko i krzyżyk wykonaną z kamyków. Nie mogliśmy jej nie zrobić:) Niestety nie pamiętam strony na której był pomysł. My nieco go zmodyfikowaliśmy i wyglada to mniej więcej tak:





Do wykonania użyłam:
  • kamyki - 10 sztuk
  • lakier do paznokci
  • korektor
  • filc
  • wstążkę
  • klej magik
Kamyki wymalowałam lakierem do paznokci. W pierwszej kolejności miałam malować farbkami i sprayem pryskać...ale że mam sporo lakierów kupionych przy okazji nakrętkowych stowrków postanowiłam je wykorzystać. Pięć pomalowałam na zielono i 5 na czerwono potem korektorem namalowałam kółka i krzyżyki, na filc nakleiłam wstążki aby powstała tabelka...i można grać. Karol jeszcze co prawda za mały i póki co swoje zasady wprowadza i kamyki układa jak tam mu się podoba, ale może komuś pomysł przypadnie do gustu i wykorzysta dla swoich dzieci.

Uważam ze fajny pomysł na wakacje:)