Bombki - wersja 2

Troszkę nas mało na blogu, ale to nie dlatego ze nic nie działamy. Ostatnio tworzymy bardzo dużo - chyba jeszcze nigdy tyle prac nie powstawało co przez ostatni miesiąc. Karol załapał jakiegoś bakcyla tworzenia i w ciągu miesiąca zużył cała ryzę papieru. Pozatym jeszcze nigdy z tak duza chęcia i zapałem nie pracował. Cieszy mnie to niezmiernie i wyszukuje ciagle to nowych zadan dla niego.

 Dzis chciałam Wam pokazać bombki które od 2 lat za mną chodziły, ale jakoś zawsze było coś innego...poza tym Karol jeszcze wtedy był za mały żeby z nim te właśnie bombki tworzyć (a to  uwagi na szpilki). W tym roku już jest na tyle duży ze jest to bezpieczne, dodatkowo uczy cierpliwości i jest doskonałym ćwiczeniem dla paluszków no i można wykazać się tu swoją wyobraźnią:)

Do zrobienia użylismy:
  • styropianowe bombki
  • hczyki do bombek
  • cekiny
  • szpilki
Tak zaopatrzeni przystąpilimśmy do działania (żeby nie było kilka wieczorów na to poświęciliśmy), a efekty:

moje bombki:


bombka Karola:


Dodatkowo powstała ta technika bombka dla moich teściów z okazji 50 lecia małżeństwa:


Jeśli ktos nei zna tej techniki, to polega ona na nabijaniu cekina na szpilkę i wbijaniu jej w styropianowa bombkę. Nie wiem czemu ale mnie robienie tych bombek odprężało i naprawdę relaksowało i uspokajało..zatem polecam;)

nasza inna propozycja na bombki: