Szkielet człowieka

Nadal jesteśmy w temacie ciała, w zasadzie dopiero zaczynamy. Po skórze i komórce kolejnym tematem który Karol chciał zgłębić jest szkielet człowieka. O szkielecie człowieka było już troszkę na blogu, temat wraca w miarę zainteresować Karola i podejrzewam...że jeszcze nie raz do tego wrócimy. 


Do tej pory mieliśmy takie materiały które zrobiłam dla Karola:

Najpierw przypomnieliśmy sobie nasze stare pomoce.



Często do tego wracał, ale teraz postanowiłam iść troszkę dalej. Poszukując wydruku szkieletu z pomocą przyszła mi Agnieszka z Kreatywnika i podsunęła genialny szkielet TU. Szkielet wydrukowałam, pokleiłam i zaczęliśmy zabawę:) Przygotowałam Karolowi nazwy kości (do pobrania na dole) i jego zadaniem było naklejać je w odpowiednie miejsca i łączyć czerwoną kreską z daną kością. Kiedy wszystko już było podpisane, nasz szkielet zawisł na drzwiach...będzie nam dalej potrzebny w kolejnych częściach nauki o ciele człowieka...







Był też czas na książki o których pisałam TU i TU



I oczywiście zabawa. Kiedyś w Lidlu kupiłam układankę z narządami człowieka i dziś Karol mutował człowieka...w zasadzie nie było tu w ogóle nauki...ale u nas chodzi głównie o zabawę, nie zależy mi, żeby niespełna 7 latek znał od razu wszystkie kości, ale skoro sam chciał ten temat pociągnąć, to wierzę, że zawsze cośtam mu zostanie w głowie. 






Materiał który przygotowałam w tym temacie do pobrania TUJeśli będziecie nas śledzić i zbierać wszystkie materiały dotyczące ciała człowieka...Będziecie mogli zrobić lapbook:) Oprócz materiałów które udostępniam, do lapbooka będa potrzebne materiały z linków które podaję w każdym poście:) Jeśli pobieracie ten plik, prosze zostawcie komentarz...będą inne pliki do ściągnięcia z innych tematów dotyczących ciała człowieka i chciałabym wiedzieć czy są zainteresowani takimi materiałami i czy jest sens to udostępniać:)

TEMATY które już były:

Post bierze udział w wyzwaniu Nasze Mądre Dzieci