Sikorka - Zwierzaki cudaki

Ostatnim już w tym miesiącu zwierzakiem cudakiem jest SIKORKA. Projekt zorganizowała Agnieszka z bloga  Pomieszane z poplątanym.


 Tym razem postanowiliśmy zrobić pracę przestrzenną:) Najpierw wyszukałam w internecie szablon sikorki TU. Wycięłam odpowiednie części zgodnie z szablonem - użyłam papieru pofalowanego (Biedronka),  pianki brokatowej pvc (Biedronka) i czarnej kartki. Do tego nóżki z drucika kreatywnego i ruchome oczko i sikorka gotowa. Wszystko kleił Karol. Postanowiliśmy zrobić jej karmnik. Do tego użyłam patyczków laryngologicznych klejonych klejem na gorąco - karmnik zrobiłam sama, bo nie czuje jeszcze żeby był tm czas aby Karol używał kleju na gorąco sam..






I jak Wam się podoba nasza sikorka? Pamiętacie nasz lapbook o PTAKACH?

Pozostałe Zwierzaki cudaki z LUTEGO to: