Lapbook - PTAKI

Po tym jak robiliśmy nasze karmiki "na niby" przyszedł czas na Ptaki w Polsce. Jako ze temat wiemy już że będzie rozwojowy - powstanie u nas lapbook:)


Zabawę zaczęliśmy od gry memory. Jest genialna. Jakość super, zawiera zdjęcia z podpisem ptaków w Polsce. Dzięki niej Karol nauczył się rozpoznawać niemal wszystkie gatunki!



Znalazłam w internecie genialne kolorowanki ptaków. Polecam są TU. Karol lubi kolorować, malować...i nieskromnie powiem że robi to bardzo ładnie. Karol ptaki zgodnie z wzorem pokolorował, nazwy wyciął i nakleił na odwrocie, ja wszystko zalaminowałam...i tak mamy piękne karty dotyczące ptaków.

 W lapbooku mamy:
  • Zdjęcie kaczek spotykanych w Polsce, znalazłam TU
  • Mini plakat ptaków pozostających w Polsce, ptaków odlatujących z Polski oraz ptaków które są pod ochroną, znalazłam TU, TU i TU
  • Mini plakat ptaków śpiewających, znalazłam TU
  • Mini plakat ptaków drapieżnych, znalazłam TU 
  • Mini plakat ptaków wodnych, znalazłam TU
  •  Zrobione przez nas karty z ptakami, z wspominanych kolorowanek, które znalazłam TU.
  •  Ciekawostki o ptakach , znalazłam fajną stronkę TU
  • informacja o ptakach, znalazłam TU
  • okładka to naklejki które zbieraliśmy za zakupy w Carrefourze:) w środku lapbooka również one występują 
Ciekawe informacje i zdjęcia znalazłam TU

Lapbook wygląda tak:








Jeśli jakąś stronę z której mam materiały pominęłam...to przepraszam:)



Lapbooki lubimy, a do tej pory zrobiliśmy takie:
 Uczycie się z lapbookami? Pochwalcie się linkami.