Lapbook MOTYLE

Już trzeci raz zabieram się za pisanie tego postu. Podczas pisania pierwszego wyłąłczyli prąd...z kolei drugi już w pełni ukończony gdzieś się stracił...wrrrr.  Dlatego ten będzie tak po krótce, bo nie mam już siły kolejny raz od nowa...

Wzięło nas na lapbooki. Dziś prezentujemy Wam nasz lapbook o motylach. Nam bardzo się podoba, wg nas jest to nasz najlepszy lapbook, który w pełni wyczerpuje temat, oczywiście na obecną chwilę. Karola motyle interesowały już dawno, jednak pogłębiło się to po wizycie w Muzeum Motyli. Dlatego po Dinozaurach już wiedzieliśmy że będzie lapbook o motylach.
 
 
W lapbooku znajdują się podstawowe informacje na temat:
  • motyli ogólnie
  • jest genialna książeczka o motylach którą znalazłam na blogu Raaany Julek
  • jest książeczka o tym co jedzą motyle
  • są kolorowanki, Franio pierwszy raz sam kolorował kolorowankę:) 


  • jest rozwój życia motyla, pisałam o tym TU i TU
  • jest opis rozwoju motyla, znalazłam TU
  • jest koperta z elementami jak powstają motyle
  • zabawa o tym jak przebiega rozwój motyla
  • karty z rozwojem motyla po Polsku i Angielsku
  • układanie od największego do najmniejszego i na odwrót
  • książeczka z tym jak wyglądają gąsienice wybranych motyli, znalazłam TU
  • przewlekaj nie czekaj - coś dla Frania
  • podział motyli w Polsce wraz ze zdjęciami i opisem, znalazłam TU
  •  Budowa motyl - podstawowe elementy na rzepy, oraz opis.
Sporo inspiracji do lapbooka znalazłam na: Urwiskowo, Raaany Julek, a ciekawe informacje znalazłam: TU, TU, TU, część materiałów pochodzi też z Pinterest, ale niestety nie zapisywałam sobie dokładnych adresów.

A lapbook wygląda tak:
 















 
 
Nasze inne lapbooki: