Amazonia dla 3 latka - PLAKAT

Franek pozazdrościł bratu plakatu. Z racji, że w naszych zabawach aktywnie uczestniczy postanowiłam, że i on będzie miał swoją Amazonię.



Materiały przygotowałam na miarę jego możlwiości. Franek nie pała zbytnim zainteresowaniem do przyrody, map, geografii, jednak chciałam, aby miał takie minimum wiedzy na temat który z Karolem teraz przerabiamy. Materiały które przygotowałam zrobiłam typowo pod Franka. 









Plakat jest z kartki A3. Franio pomalował swoją stopę i odbił, tak powstał pień. Następnie tak samo zrobił z rączkami, które stały się liśćmi. Później paluszkami odbił trawę. Wycięte i pomalowane materiały nakleiliśmy na wyschniety już plakat i gotowe:)











Jeśli chcecie pobawić się tak jak my materiały, które opracowałam są do pobrania TU. Będzie nam miło, jeśli polubicie nas na naszym fanpage będziecie wtedy na bieżąco z naszymi nowościami. 

Inne Amazońskie tematy: