Drewniana sowa - DIY

Karolowy tata pociął nam sporo patyków i pieńków...po co to niebawem przeczytacie. Leżały sobie czekając na wolną chwilę w pudełku. Karol to zauważył, wyjął pudełko i...zaczął tworzyć, spontanicznie na dywanie...powstała sowa. 


Podchwyciłam temat i ja również stworzyłam sowę:) Całość skleiliśmy klejem na gorąco, dokleiliśmy ruchome oczka, ja dodatkowo dodałam makaronowe elementy...i sowy gotowe. Zajęło nam to dosłownie chwilkę, a efekt wg nas jest świetny! Taka jesienna ozdoba:)





SOWA KAROLKA - 7 lat <3 b="">






SOWA KAROLOWEJ MAMY




Sówki - diy:


Jeśli szukacie innych sowich inspiracji zapraszam do postu TU, kilka sów już u nas powstało...a w poście znajdziecie też inne zwierzątka:) Przy okazji zapraszam do polubienia naszego fanpage 

Na pintereście tez drewniane sowy można oglądać: TU