laurka


Z okazji 94 urodzin Prababci powstała laurka.

Do wykonania użyliśmy:
farby,
brokat w kleju,
biała kartka,
kolorowa kartka (ja użyłam papieru wizytówkowego czerwonego),
wstążka,
klej w sztyfcie i Magik
kawałek drucika kreatywnego.

Najpierw pomalowaliśmy dłoń, Karol już ma wprawę więc bez problemu ją odbił na białej kartce (przy okazji powstała i laurka dla cioci Doroty z okazji imienin), następnie pędzelkiem namalował prostą kreskę-łodyżkę i listki. Jak już nasz tulipan był suchy przyszedł czas na kropki z brokatu w kleju. Tu skończyło się zadanie Karola, już sama przycięłam kartkę i nakleiłam na czerwony papier wizytówkowy, następnie z wstążki zrobiłam kokardkę którą spięłam kawałkiem drucika kreatywnego. Tak wykonaną kokardkę nakleił Karol klejem Magikiem (uwielbiam go) do laurki...