AKUKU - bidon ze słomką

Ostatnią już rzeczą do przetestowania od firmy AKUKU jest bidon ze słomką 


 Do tej pory nie znaliśmy bidonu. Nie miałam jakoś do niego przekonania, choć niejednokrotnie Karol widząc u kolegi prosił o kupno. Jednak jakoś wizja rurki w buzi tak żywiołowego dziecka jak Karola budziła we mnie strach...jak się przekonałam niepotrzebnie. Słomka w bidonie którą dziecko trzyma w buzi jest silikonowa, miękka, bezpieczna,ta w środku butelki jest już plastikowa sztywna.


Bidon ma pojemność 360 ml. Specjalnie wyprofilowany kształt dostosowany do małych rączek pozwala bez problemu trzymać wygodnie bidon dziecku. Wieczko bidonu zamykając się chowa rurkę dzięki czemu napój się nie wylewa. Bidon jest bardzo wytrzymały - Karol dość mocno testował spadanie bidonu na różne powierzchnie...bidon wygrał ten test! Dla mnie dużym plusem jest to że butelka jest przeźroczysta, mam wtedy kontrole ile jeszcze napoju pozostało.

Jedyny problem był dla mnie z myciem bidonu. Przez jego kształt dostosowany do rączek dziecka ciężko mi było wymyć dno bidonu, ale kupiłam szczoteczkę na druciku (do mycia butelek) i bez problemu mogłam szorować dno. Jednak już tak prosto nie było jak wyjęłam rurkę z zakrętki...
...żeby ją włoży musiałam się troszkę namęczyć. Jednak nie wyobrazam sobie nie umyć jej w tym miejscu, zwłaszcza, że zbiera się tam napój. Każde kolejne mycie...większa wprawa i szło już szybciej:)



 Produkt jest wolny od Bisfenolu A (BPA) czyli od związku chemicznego który może powodować różne choroby.  Bidon spełnia wymagania normy EN 14350


 Kiedy zapytałam Karola który produkt z testowanych najbardziej mu się podoba...krzyknął, że BIDON i pytał czy już zawsze może z niego pic:)


Inne produkty firmy AKUKU testowane przez nas to podkład na materac Mattres liners oraz miseczka ze sztućcami