Wyróznienie

 taki przerywnik kosmicznego tygodnia...ale...się chwalę;) Bardzo miło się zaskoczyłam, ponieważ dostałam wyróżnienie od bloga Gałganki z duszą. Dziękuję bardzo Bodzince:)


„Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania Bodzinki oraz moje odpowiedzi:
Morze czy góry?
-GÓRYYYYY
Mini czy maxi?
-MINI
Maliny czy truskawki?
-MALINY
Rurki czy dzwony?
-RURKI
Kino czy teatr?
-KINO
Spódnica czy spodnie?
 -SPODNIE
Lody czy czekolada?
-CZEKOLADA
Wiosna czy jesień?
 -WIOSNA
Szpilki czy buty sportowe?
-BUTY SPORTOWE
Ulubiony kwiatek..
-KONWALIA
Największe marzenie...
-CIIII BO SIĘ NIE SPEŁNI;) 

Blogi które ja nominuję:


Moje pytania:


  1. czarny czy biały?
  2. kawa czy herbata?
  3. chipsy czy jabłko?
  4. lato czy zima?
  5. pizza czy sałatka?
  6. dzień czy noc?
  7. góry czy morze?
  8. miasto czy wieś?
  9. film czy książka?
  10. aktywność czy lenistwo?
  11. moje życie jest…?