Ramka




Zbliżają się wakacje mamy dla Was propozycję wakacyjnej pamiątki – RAMKA z „odbitą w piasku dłonią”. Jakiś czas temu widziałam to na zagranicznym blogu (nie pamiętam już gdzie) i...musieliśmy to zrobić!

Do wykonania potrzeba
-tektura
-ręcznik papierowy
-klej magik
-pofalowany papier
-muszelki
-piasek

Najpierw na tekturze odrysowaliśmy dłoń Karola. Wycięłam w dwóch egzemplarzach które skleiłam do siebie i przekleiłam do kartonu. Klej magik rozrobiłam z gorącą wodą alby był wodnisty i wymalowałam nim całą powierzchnię. Na to nakleiłam papierowy ręcznik podociskałam i zostawiłam do wyschnięcia (na całą noc). Następnie już zwykłym klejem magik zamalowałam całą powierzchnię i posypałam piaskiem – po wyschnięciu nadmiar strzepałam. Dokleiłam z tektury ramkę na która nakleiła pofalowany papier muszelki. I nitkę aby zawiesi na ścianie.

 Tak oto mamy odcisk dłoni odciśnięty w 3D na „piasku” ;)

Wykonanie jest dość proste, jednak czasochłonne z powodu schnięcia kleju – ale polecamy. Może to by też fajny prezent np. na dzień taty.