Akwarium

Będąc nad wodą Karol obserwował pływające w rzece rybki - łatwo się domyśleć co trzylatek nagle zapragnął w domu mieć. Póki co niewskazane jest u nas posiadanie zwierzątka (z racji problemów hematologicznych Karolka), Karolowi który uwielbia wszystkie zwierzaki jest szczególnie z tym ciężko (jednak mam nadzieje ze wyniki niebawem na tyle się poprawia ze będziemy mogli pozwolić sobie na zwierzaka)...Powstał wiec na szybko pomysł z szybkim wykonaniem -  akwarium ze sztuczną rybką może choć w maleńki sposób zrekompensować brak prawdziwego zwierzaka:)


Do wykonania użyliśmy:
  • słoik
  • nitka
  • plastikowa rybka
  • plastikowe roślinki (zestaw farma dla dzieci)
  • plastelina
  • muszelki (znad morza od naszej Natalii)
  • kamyki z rzeki
  • woda...z kranu;)
Plasteliną obciążyłam roślinki które Karol sam wrzucał do słoika razem z muszelkami i kamyki, ja związałam nitkę na rybce i przykleiłam do nakrętki. Wspólnie nalaliśmy wody, słoik zakręciliśmy...i mamy w 5 minut akwarium:D