Koszulka - wersja 2

"Mamoo chce bluzkę z maską Spidermana i jeszcze z pajęczyną i pająkiem"...noo tylko gdzie taka kupić? Nie znalazłam nigdzie takiej jaka była "zamówiona" przez Karola...więc poszły w ruch pisaki do ubrań, pisaki pęczniejące oraz koszulka za 6,99 z PEPKO (pisałam już chyba że uwielbiam ten sklep).

 Najpierw znaleźliśmy w internecie odpowiedni wzór:
Następnie odrysowałam wzory na koszulce - pomocna była fioletowa kalka i ołówek. Jak już wzory były naniesione na koszulkę zabrałam się do kolorowania. 

Z przodu jest maska Spidermana. Do malowania konturów (wszystko co czarne) użyłam pisaków pęczniejących, które dają fajny wypukły efekt. A całość maski pomalowałam czerwonym pisakiem do tkanin. Troszkę rozczarowałam się tymi pisakami, ponieważ czerwony nowy pisak z ledwością wystarczył na pomalowanie maski! A firma pisaków jest dość znana - i jak do tej pory przeze mnie lubiana...Efekt końcowy wygląda tak:


Z tyłu zgodnie z życzeniem powstała pajęczyna z "groźnym pająkiem" (niebawem pokażemy Wam wersje koszulki z "miłym" pająkiem;)) Tym razem wykorzystałam tylko pisaki do koszulek - ten sam co czerwony na masce.


I jak Wam się podoba nasza koszulka? Nam bardzo. Tym bardziej ze jest dokładnie taka jaką chciał Karol - bo to on wybierał sobie z internetu wzór, to on planował co na niej będzie!

Już raz robiliśmy koszulkę, wtedy była to żyrafa wykonana tylko i wyłącznie farbami pęczniejącymi...a efekt możecie zobaczyć TU, robiliśmy też tymi samymi farbami spodnie TU:)