Pamiętnik z wakacji

Co prawda o wakacjach już zapomnieliśmy...ale przy okazji zapomnieliśmy o wklejeniu na bloga naszej wakacyjnej pamiątki. Dlatego dziś chcemy się pochwalić naszym wakacyjnym dziełem...Na którymś z blogów - niestety nie pamiętam już na którym, jeśli ktoś to widział proszę o linka to podepnę - zobaczyłam pamiętnik z wakacji. Postanowiłam że i my taki zrobimy. Z rożnych miejsc mamy rożne skarby, bilety, ulotki itp. więc taki pamiętnik będzie doskonałym miejscem aby to wszystko przechowywać. Przy okazji za kilka lat będzie to wspaniała pamiątka. 



Kupiłam zeszyt w szerokie linie, bo uznałam że w takich Karolowi lepiej będzie się pisało drukowane literki (tylko takie potrafi pisać). Na bieżąco drukowaliśmy zdjęcia czarno białe (bo Karol chciał kolorować) i kolorowe, Karol albo sam wpisywał tekst, albo my to robiliśmy albo tez drukowaliśmy jakieś hasła Karola i on sam już to wkleja.  W pamiętniku jest miejsce na różne znaleziska - piórka, patyczki, ale tez na bilety z miejsc które odwiedzaliśmy, na przewodniki, na zaproszenia. Do tego są informacje co aktualnie jest na topie:) 








Myślę że to dobry pomysł i z pewnością już pozostanie to naszym wakacyjnym nawykiem. Praca nad pamiętnikiem była świetną zabawą i tak nas wciągnęła że postanowiliśmy na rok szkolny też zrobić sobie taki pamiętnik:)