Ryba

Kiedy TU zobaczyłam rybki oraz na jednej z grup na FB ktoś to później udostępnił, wiedziałam że i my takie zrobimy:) Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zrobiłą po swojemu;)


Do naszej rybki użyliśmy:

  • sztywna folijka (pierwsza strona do bindowania)
  • taśma izolacyjna
  • patyczki laryngologiczne sklejone w trójkąt klejem na gorąco
  • brokat i cekiny
  • ruchome oczka
  • pianka pvc
  • klej na gorąco
  • sznurek



Z folijki do bindowania wycięłam odpowiedni trójkąt (aby pasował do patyczków) z dwóch boków okleiłam taśmą izolacyjną. Chłopcy wsypali brokat i cekiny, a ja zakleiłam trzeci bok. Przykleiłam do jednego trójkąta z patyczków laryngologicznych. Wycięliśmy płetwy i nakleiłam je klejem na gorąco. Podobnie ze sznurkiem do zawieszenia. Następnie przykleiliśmy drugi trójkąt z patyczków. Karol nakleił oczy i usta (z taśmy izolacyjnej) i już mamy rybkę:)





Dzięki brokatowi (różne kolory) pod światło bardzo ładnie się mieni:)