Kalendarz adwentowy 2016

Co roku robię dla Kalendarz adwentowy. W tym roku pierwszy raz będzie też w zadaniach brał udział Franio. Karol lubi ten czas, choć nie zawsze wszystkie zadania wypełnia...ale codziennie rano czeka na otwarcie zadania. 


W tym roku powstał prosty kalendarz w formie choinki z plastikowych nakrętek. Nakrętki skleiłam z sobą w formę trójkąta...który troszkę koślawie wyszedł. Noga choinki to dwie nakrętki z dziubkiem razem sklejone. Całość spsikałam białym lakierem - liczyłam na efekt całkowitego pokrycia...i się pomyliłam. 


Napisałam zadania na kartkach które przykleiłam do nakrętek, nakleiłam i napisałam cyfry i taki kalendarz oddałam Karolowi do zdobienia. Karol ozdobił na bogato;) Łańcuch który nakleił naokoło choinki ukrył jej koślawość, z drucików kreatywnych zrobił ozdoby, bombki to chrupki do klejenia przecięte na pół, do tego cekinowe gwiazdki, piankowa gwiazda na czubek, głowa renifera na pień...i już mamy naszą choinkę;)




Nasze poprzednie kalendarze: