Świąteczne książki

Co roku staram się zaopatrzyć nas w jakieś książki z tematyką świat. Dziś zebrane w jednym miejscu, może kogoś z Was zainspirują:) Tak na szybko opisane, bo przedświąteczna gonitwa i nam się udzieliła;)

"NADCHODZĄ ŚWIĘTA" - Wydawnictwo Zielona Sowa. Genialna pozycja. Ja książkę kupiłam w 2013 roku, ale jeśli będziecie mieli okazję taką pozycję zdobyć to gorąco polecam! Taki niezbędnik w tematyce świat dla dzieci!






"KALENDARZ ADWENTOWY" - Wydawnictwo Zielona Sowa. Również kupiłam w 2013 roku i od tego czasu co roku z niego korzystamy! To baśń o Królowej Śniegu wpleciona w zadania adwentowe. To jedna z ulubionych świątecznych książek Karola!






"BOŻE NARODZENIE" - Wydawnictwo Wilga. To pierwsza książeczka o świętach jaką kupiłam w 2013 roku. To książeczka dla najmłodszych. Są tu tylko obrazki które mogą maluchom przybliżyć temat świąt. Frankowi książka się podoba:)





"DZIECIĄTKO JEZUS" - Wydawnictwo EM. Niestety nie wiem jaki jest rok wydania, ale jeszcze niedawno widziałam w kiosku tą właśnie książkę. To książka opowiadająca całą historię Maryi i Józefa od życia w Nazarecie po narodziny Jezusa. U nas obowiązkowa lektura przed świętami. 







"MAGICZNE ŚWIĘTA"Wydawnictwo Zielona Sowa. Karol dostał tę książkę od Mikołaja w 2012 roku. To książka i puzzle w jednym opowiadająca historię Mikołaja i jego elfów.




"BOŻE NARODZENIE Z ANIOŁKAMI" - Wydawnictwo Promic. Książkę opisywałam TU.


"O TYM CO MAŁE MRÓWKI PODAROWAŁY DZIECIĄTKU JEZUS" - Wydawnictwo Promic. Książkę opisywałam TU


"DZIECIĄTKO JEZUS" - Wydawnictwo Świętego Wojciecha. Rok wydania 2011. To książeczka z serii dotknij i poczuj, zawierająca różne dotykowe elementy. Opowiada historię narodzin Jezusa. 





"BASIA I ZWIERZAKI" - Wydawnictwo EGMONT. Książkę opisywałam TU.



A Wy jakie książki polecacie?