KLIKNIJ MNIE - Wydawnictwo Babaryba

Czy słyszał ktoś o „tablecie”, którego nie trzeba ładować, nie ma baterii, jest lekki i można go zabrać wszędzie z sobą? Nie? To w takim razie zaprezentuję wam „papierowy tablet”, czyli książkę autorstwa Saliny Yoon pt. „Kliknij mnie” Wydawnictwa Babaryba. 


Aby uruchomić to „urządzenie” wystarczy tylko dziecięca wyobraźnia. Przewodnikiem w powyższej pozycji jest czerwony ludzik – Blipek, który na poszczególnych stronach prosi czytelnika o wykonanie odpowiedniego zadania. Blipek na przykład musi dostać się na drugą kartkę, więc dziecko musi potrząsnąć książeczką, innym razem trzeba pokręcić, odwrócić do góry nogami, czy też dmuchnąć w Blipka. Po wypełnieniu zadań na naszego bohatera czeka nagroda. 










„Kliknij mnie” wydawnictwa Babaryba, to bardzo interesujący pomysł na książkę. Zwłaszcza w  czasach, gdzie dziecko od najmłodszych lat ma kontakt z urządzeniami elektrycznymi, kosztem poznawania książek. „Kliknij mnie” skierowana jest raczej do młodszych dzieci. Mój dwuletni syn miał naprawdę świetną zabawę, gdy potrząsał, dmuchał, czy też obracał książkę, aby pomóc ładnie wyglądającemu czerwonemu ludzikowi dostać się do nagrody. Na uwagę zasługuje też bardzo staranne wydanie – twarda oprawa (można bez obaw zabrać do auta, na wczasy), dobrej jakości papier, no i oczywiście ciekawe ilustracje. 



Polecam wszystkim tym, którzy chcą aby ich dzieci od najmłodszych lat poznawały książki, „oswajały się” z nimi, dobrze bawiąc się w zaproponowany sposób z Blipkiem. To kolejna pozycja która jest naszą alternatywą dla komputera i gier komputerowych.