Gąsienica na 8 sposobów - Zwierzaki cudaki

Nowy miesiąc to nowa porcja zwierzaków cudaków. Projekt "Zwierzaki cudaki" zorganizowała Agnieszka z bloga  Pomieszane z poplątanym. My super się w nim bawimy. Dziś mamy dla Was gąsienicowe love...czyli gąsienice na ... sposobów:P W wykonaniu 2,5 i 7 latka.



1. Gąsienica z pomponików na łące
Robił ją Franio. Dostał kartkę z łąką i niebem, pomponiki, cekiny, słonko i chmurki. Ja klejem magikiem zrobiłam kropki gdzie trzeba nakleić pomponik oraz kwiatuszki...a on siedział sobie i naklejał, a ja podziwiałam to skupienie i precyzję!




2. Gąsienica z pudełka na jajkach
Robił Karol i Franek. Znany z intrnetu choćby TU pomysł na gąsienice z pudełek na jajka. Wycinamy jeden pasek z pudełka, malujemy farbami, naklejamy ruchome oczka, drucik kreatywny...i już:) 





3. Gąsienica z brokatu
Robił Franio. Na zielonej kartce wycisnęłam gąsienice z kleju magika. Franek posypał je brokatem i nakleił przygotowane wcześniej kwiatki. Kiedy gąsienice były suche, domalowałam im nogi.




4. Gąsienica z płatków kosmetycznych
Robił Franek. Płatki kosmetycze naklejamy kolejno w rządku. Doklejamy oczka, nosek, uśmiech i cekinowe nóżki. 



5. Gąsienica z kólek
Robił Franek. Tyle fajnych prac powstaje z kółek na innych blogach, pozazdrościliśmy i gąsienicę taką zrobiliśmy. Tzn. Franio robił. Kólka zaginamy na pół i naklejamy. Oczka, uśmiech nosek...i gotowe:)




6. Gąsienica z filcu.
Robił Karol. Z filcu wycinamy prostokąt, sklejamy go tworząc walec. Z drugiego kawałka wycinamy nóżki. Pompon to głowa, z drucika kreatywnego robimy czułki, wszystko sklejamy razem. Naklejamy patyczek...i ozdoba gotowa. 







7. Gąsienica z rozwoju motyla - TU.



8. Makaronowa gąsienica z rozwoju motyla - TU



Mam nadzieję, że Was zainspirowaliśmy...jeśli tak cziałajcie i przysyłajcie zdjęcia Waszych prac.