NICI I WŁÓCZKI - Dziecko na Warsztat TWORZYMY!

Marcowym tematem w Dziecku na Warsztat – edycja 4 TWORZYMY jest „NICI I WŁÓCZKI”. Postanowiłam troszkę połączyć ten temat z świątecznymi przygotowaniami ozdób...i tak oto powstało jajko:)


Wykonanie niezwykle proste. Mieszamy klej wikol lub magik z wodą w proporcjach 1:1. Dmuchamy balon – ja akurat mam takie fajne małe w kształcie jajka. Dołączone były kiedyś jako bomby wodne do gazety. Owinęłam sznurkiem balon, a następnie malowałam je rozrobioną miksturą. Śmierdziała ta mikstura, dlatego nie chciałam, żeby Karol to robił. Suszyliśmy jajko na kaloryferze i następnego dnia było już suche i twarde. W jajku wycięłam dziurę i Karol włożył do środka pocięte kartki (kupiłam gotowe w pepco) i piórka, jajko i kurę. Na jajku nakleiliśmy kwiatki, piórka, wstążkę, biedronkę...czyli co nam wpadło w rękę.













Jajko będzie zdobić naszą półkę z butami:) To nie ostatnie nasze słowo w temacie nici...ale o tym niebawem;)




Zobaczcie co zrobiły inne mamy biorące udział w projekcie.  

Dziecko na warsztat Namaluj mi Latorośle Borsuczkowo Nasza szkoła domowa I&K w domowym zaciszu Kidsandu Animart - animacje z twojej bajki Tymoszko Dzwoneczkowa Karolowa mama Co robi Robcio Dzika Jabłoń Gugusiowo Cały świat Karli Elena po polsku WorldSchool Explorers Igranie z Tosią Świat Tomskiego Ina i Sewa On ona i dzieciaki Czytoczary Kreatywnie z dzieciakami Kreatywna dżungla Mama Aga sztuka i dzieciaki Więc bawmy się My home and heart Myshowelove Słowo mamy Kusiatka Zakręcony Belfer Kreatywna mama Kreatywnym Okiem Pomysłowe Smyki Kreatywnie w domu Kinderki