Motylowa różdżka

Kwietniowym Zwierzakiem Cudakiem jest m.in MOTYL. W niedzielę gościłam prawdziwą damę - 4 letnią Marysię. Marysia chciała różdżkę wróżki...postanowiłam to wszystko połączyć i tak oto mamy motylową różdżkę wróżki Mery:) Oczywiście Franio też chciał tworzyć - u niego powstała różdżka Hulka (to dla niego aktualnie została zdradzona Świnka Peppa). 


Do zrobienia różdżek potrzebujemy:
  • patyk
  • folia aluminiowa 
  • kolorowe kartki
  • bibuła
  • klej magik
  • dziurkacz ozdobny
  • cekiny
  • taśma izolacyjna
  • wstążka.

Wykonanie banalnie proste. Wycinamy z kartki motyla i dajemy do ozdobienia dziecku - u nas cekiny, kolorowe jajka z brokatem (zrobione dziurkaczem). W międzyczasie ja wycięłam z bibuły paski i przykleiłam taśmą izolacyjną do patyka, który owinęłam folią aluminiową. Na taką różdżkę nakleiliśmy motyla. Marysia chciała jeszcze kokardkę, więc na dole jest dodatkowo kokardka:) Z pewnością, to nie ostatnie tworzenie z Mery:)




Różdżka Frania:

Różdżka Marysi:


Projekt "Zwierzaki cudaki" zorganizowała Agnieszka z bloga  Pomieszane z poplątanym.