Drzewo 3D

Jakiś czas temu zobaczyłam cudne drzewo w internecie TU. Zauroczyło mnie, a kiedy pokazałam je Franiowi on tez chciał takie. Nie byłabym sobą gdybym tego nieco nie zmodyfikowała...i tak oto mamy inspiracje z netu po naszemu;)


Potrzebujemy:
  • tekturkę,
  • białą kartkę,
  • pastele suchościeralne,
  • rolkę po papierze toaletowym,
  • papier do pakowania,
  • klej na gorąco,
  • klej magik,
  • farby,
  • kolorowe kwiatki.











Na tekturkę nakleiłam białą kartkę. Następnie zwijaliśmy z Frankiem papier, aby uformować gałęzie. Z rolki po papierze pocięłam cienkie paski, które będą naszymi listkami. W tym czasie Franio malował pastelami suchościeralnymi tło. Takie pastele są jednymi z jego ulubionych, brudzą niemiłosiernie, ale prace nimi zrobione mają wyjątkowy charakter. Kiedy już całość była gotowa wszystko razem skleiłam klejem na gorąco. Następnie Franio malował w środku listki zieloną farbą. Na sam koniec nakleił kolorowe kwiatki. Tym oto sposobem, mamy piękny obraz:)  




Franio, lat 3: