KARALUCH - Zwierzaki cudaki

Lipcowe Zwierzaki cudaki to temat dowolny, zwierze którego nie było. Kto nas czyta zna zamiłowanie Karola do owadów. Jestem niemal pewna, że nikt nie zrobi tego zwierza...tym bardziej zgodziłam się na takiego stwora. Całkiem spontanicznie to wyszło...powstał KARALUCH. Co prawda, Karol nigdy nie widział na oczy karalucha, ja raz jako dziecko może 10 letnie w pączku! Potem miałam długo uraz do pączków;) Z pomocą przyszedł nam internet, kolorowankę znalazłam TU.



Karol i Franek pomalowali kredkami karaluchy, następnie pastelami papierowe talerzyki. Talerzyki miały być pomalowane brzydko, byle jak...bo karaluchy kojarzą nam się z brzydkimi stworzeniami. Wycięłam karaluchy i chłopcy je nakleili na swoje talerzyki, do tego dokleili listki. Na listki na kleju magiku naklejaliśmy jedzenie: kawę, oregano, cukier i cukierka...










Karaluchy Frania - 3 latka:



Karaluchy Karolka - 7 lat:




Straszne prawda? Brrrrr

Projekt "Zwierzaki cudaki" zorganizowała Agnieszka z bloga  Pomieszane z poplątanym.