Puszysta maź - DIY

Uwielbiamy wszelakie masy plastyczne. Uwielbiamy też z ich eksperymentowaniem. Generalnie uwielbiamy je robić...zawsze to jakaś forma doświadczeń:) Jakiś czas temu zobaczyłam filmik z FLUFFY SLAJME i wiedziałam, ze będzie to kolejna maź jakąi zrobimy.  



Do wykonania potrzebujemy:
  • klej w płynie – cała tubka.
  • Barwnik
  • pianka do golenia
  • soda oczyszczona
  • płyn do soczewek
  • oliwka dla dzieci.   

Powinien być klej introligatorski, ja użyłam takiego zwykłego przeźroczystego w płynie. No i masa była taka trochę miękkawa. Barwnika dość sporo trzeba dać, aby był kolor. Mieliśmy trochę zielonego i okazało się, ze zupełnie go nie było widać. Dlatego daliśmy czerwony. Piankę wyciskałam bezpośrednio do miski, na oko. Sodę oczyszczoną tak jak na filmiku na rękę wysypałam. Trochę płynu do soczewek (kupiłam całą butelkę w Rossmanie za 12 zł) i oliwka dla dzieci. Robiłam na oko, tak jak widziałam to na filmiku. Masa w dotyki jest mega miękka, miła i zabawa z nią jest przyjemna. Żałuję, że nie mam kleju introligatorskiego, bo zgodnie z tym co na filmiku, masa się nie klei bardzo do rąk. Nasza się kleiła. Podejrzewam, ze to o klej właśnie chodzi. Jednak nie zmienia to faktu, że Franek był zachwycony i było sporo frajdy...a jakie doznania sensoryczne. Ech, polecam!