Tornister szkolny Bambino kolekcja football

Zaczynamy nowy szkolny etap w życiu Karola. Jako siedmiolatek idzie od września do szkoły. Powoli tez przygotowujemy wyprawkę na tę okazję. Stanęliśmy przed wyborem tornistra. Na rynku mamy sporą ofertę plecaków dla dzieci. Idąc do sklepu, czy przeglądając Internet można doznać zawrotu głowy. Piękne kolorowe tornistry zachęcają do zakupu, jednak niekoniecznie mnie. Na samym końcu biorę pod uwagę wygląd. Pierwsze na co ja zwracam uwagę to fakt czy plecak jest ergonomiczny, czy jest lekki, dostosowany do dziecka, czy jest praktyczny i zawiera elementy odblaskowe. Znalazłam tornister który spełnia wszystkie moje wymogi oraz jest bardzo ładny i podoba się Karolowi! Jest to tornister szkolny Bambinokolekcja football.


Nasz tornister jest kasetonowy, w całości usztywniony. Wykonany z najwyższej jakości materiałów. Co mnie urzekło to jego ergonomia i anatomiczne wyprofilowanie.  Wymusza to właściwą postawę dziecka, równomiernie rozprowadza ciężar na ramiona dzięki czemu uniemożliwia przeciążenie pleców. Szelki są miękkie i mają dość spora możliwość ich regulacji. 





Jak podaje producent, tornister jest nieprzemakalny, nie mieliśmy okazji tego przetestować, ale sądząc po tym jaki jest materiał na nim mogę uznać, że jest to prawda. Tornister jest jednokomorowy co na początek szkoły jest dla mnie wielkim atutem, w środku zawiera 2 miękkie przegródki na jakieś drobiazgi. Dodatkowo na zewnątrz ma dwie kieszonki na zamek oraz specjalną przegródkę na napój. Na klapie jest folia gdzie możemy wpisać dane dziecka, albo umieścić plan lekcji. Podpisany plecak to dobry pomysł zwłaszcza. Plecak również można nosić za gumowy solidny uchwyt, co ma z pewnością znaczenie dla rodzica odbierającego malucha ze szkoły.




Tornister ma ładnie wkomponowane elementy odblaskowe, dodatkowo przy zapięciu jest odblask. Dzięki czemu dziecko będzie dobrze widziane na drodze. Ja mam na tym punkcie niema już obsesję. Bezpieczeństwo przede wszystkim! Samo zapinanie jest proste i dziecko nie ma z nim problemu, jednocześnie jest na tyle mocne, ze nie odpina się ono samo.  Podoba mi się równie możliwość wyjęcia części usztywnionej co pozwala na łatwe wyczyszczenie plecaka. 

Tornister jest dopasowany do dziecka zaczynającego naukę w szkole. Nie jest za duży, ale też nie jest za mały. Jest po prostu idealnej wielkości. Wymiary tornistra to 36 x 27 x 14 cm. Na uwagę zasługuje tez jego waga, jest on dość lekki, bo waży 900 g. 

Warto zaznaczyć, że ten typ tornistra ma różne wzory. My mamy z piłkami i Karolowi się on bardzo podoba. 

Dodatkowo do kompletu można dobrać sobie z tej samej serii piórnik i worek na buty. Piórnik również posiadamy. Jest on rozpinany, i rozkładany. Nie zawiera wyposażenia dlatego sami możemy dowolnie go „urządzić”. Ma też miejsce na plan lekcji. 



Zarówno tornister jak i piórniki mają przy zamkach jednakowe breloczki piłki co dodatkowo uatrakcyjnia produkt. 

Czy polecam? Oczywiście, że tak! Karol od września właśnie z tym plecakiem będzie chodził do szkoły. Nie znalazłam lepszego w tak korzystnej cenie!