Serwetkowe drzewko

Podczas remontu w otchłani naszych materiałów plastycznych znaleźliśmy papierowe serwetki. Nawet nie wiem kiedy je kupiłam. Postanowiliśmy od razu wykorzystać serwetkę w pracy plastycznej...i tak oto powstało drzewko w wykonaniu mojego trzylatka:)


Do zrobienia drzewka użyliśmy:
  • dwie sklejone kartki A4,
  • papierowa serwetka,
  • farby,
  • korek po winie,
  • papier kolorowy - brąz,
  • klej,
  • nożyczki.







Kartki skleiłam ze sobą i odpowiednio docięłam. Nie miałam dużego bloku, więc trzeba sobie jakoś radzić;) Franio który uwielbia kleić nakleił koronę drzew, która powstała z naszej serwetki. Następnie mocząc w farbie korek po winie odbijał listki i jabłuszka. Miał przy tym nieziemską frajdę:) Praca szybka, trzylatka nie znudzi, efekty widać więc Franek szczęśliwy:)