Terminarz - Wydawnictwo Jedność

Każdy chwali się swoim kalendarzem, terminarzem czy też różnego rodzaju planerem pochwalę się i ja:) Nowy rok szkolny rozpoczęłam z „TERMINARZEM WYJĄTKOWEJ MAMY 2017/2018” Wydawnictwa Jedność, którego autorką jest Agnieszka Porzezińska, a opracowanie graficzne stworzyła Ola Makowska.


Nie jest to zwykły kalendarz...jest on wyjątkowy i pokochałam go od pierwszego na niego spojrzenia:) Zarówno forma jak i cały układ całkowicie mi odpowiada. Pastelowe odcienie, niebanalne treści, uniwersalność, a zarazem oryginalność, sporo mądrości, dużo ciekawych informacji to cechy które posiada ten kalendarz. Są przepisy, biografie, porady, modlitwy...nie da się go odkryć od razu, codziennie czeka nas jakaś niespodzianka. Kalendarz ma sporo miejsca na notatki i plan lekcji. Są specjalne strony dla dzieci z zadaniami, grami i kolorowankami, co czasami może okazać się zbawienne, np. w poczekalni u lekarza.








Podoba mi się przejrzystość, a jednocześnie taka forma szaleństwa zawarta na stronach, która jest nieco infantylna, ale przez to niezwykle urocza. Jeszcze nigdy, żaden kalendarz nie wywołał u mnie tyle frajdy i pozytywnych emocji co właśnie ten! Jest tu zachowana jedna zasada – każdy tydzień jest na dwóch stronach, co dodaje porządku. Dodatkowo w prawym dolnym rogu mamy mały kalendarz na cały miesiąc. Są również zaznaczone wszystkie święta kościelne i świeckie.

Twarda okładka spinana gumką i 320 wyjątkowych stron...to mój kalendarz na ten rok szkolny. Rok wyjątkowy, bo Karol jest w pierwszej klasie, a Franio w przedszkolu w maluszkach...ale z takim planerem z pewnością nie przepadnę i bez problemu ogarnę wszystkie sprawy, zdania, zebrania, spotkania…



Kalendarz rozpoczyna się 28.08.2017, a kończy się 01.07.2018 r. Zatem nie jest jeszcze za późno na zakup tego terminarza, który przesycony jest pozytywną energią i tak też nastawia do życia. Jest on całkowicie inny od tych które do tej pory spotykałam na rynku. Jeśli jesteście mamą dorastającej córki, to widziałam również w ofercie wydawnictwa "Terminarz wyjątkowej dziewczyny", nie zaglądałam co prawda do środka, ale jeśli jest w tej samej formie co ten dla mamy to warto nabyć.