Król Maciuś Pierwszy - Biblioteka Akustyczna






Jedna z bardziej wartościowych książek dla dzieci doczekała się wydania w formie audiobooka. „Króla Maciusia Pierwszego” autorstwa Janusza Korczaka właśnie w tej wersji znajdziecie w Bibliotece Akustycznej.


Czy jest ktoś wśród dorosłych, kto nie zna Króla Maciusia Pierwszego? Pamiętam jako dziecko, kiedy byłam w szkole podstawowej i to była moja lektura szkolna, zakochałam się w tej książce. Czytałam ją kilka razy, a im byłam starsza to tym więcej w niej odkrywałam. Moja książka jest już dość mocno sfatygowana, ale to świadczy tylko o tym, że była czytana. Teraz czas na przygody Karola z Królem Maciusiem. Książkę czytaliśmy już w wakacje, dlatego kiedy zobaczyłam audiobook wiedziałam, ze to coś dla nas. Uwielbiamy słuchać podczas podróży w samochodzie, a takiej lektury nie mogliśmy przepuścić.



To aż 9 godzin i 15 minut nagrania. To tekst czytany przez genialnego Krzysztofa Tyńca, który w charakterystyczny dla siebie sposób prowadzi nas po kartach powieści. Nie wyobrażam sobie innego lektora tej książki. To brzmienie, ten akcent i nastrój...wszystko jest idealnie pasujące do Króla Maciusia. Audiobook jest w formacie mp3 na nośniku CD. Warto tu zwrócić uwagę na bardzo dobrą jakość dźwięku.

To powieść, która przemawiająca do wyobraźni, porusza, uczy skłania do refleksji...Wiecie, że książka opublikowana w 1923 roku została przetłumaczona na blisko 30 języków? Mimo tego, że za niedługo będzie miała sto lat jej przekaz się nie zmienił. Ona jest ponadczasowa, tak samo zresztą jak jej autor!




Genialna alternatywa dla gier komputerowych podczas podroży samochodem, dobry pomysł na wieczorne zasypianie czy po prostu na posłuchanie wartościowej książki w ciągu dnia.  

                                                                 Biblioteka Akustyczna – wydawca audiobooków. Zasłuchaj się w książkach