DIY Żyj pięknie - Egmont

Odkąd pamiętam uwielbiałam tworzyć coś z niczego. Jako dziecko zbierałam każdy papierek i kombinowałam jak go wykorzystać. Budowałam domki dla lalek z pudełek, garaże dla samochodów (które uwielbiałam), pisałam książki, robiłam ubranka dla lalek, mebelki...ciągle coś dłubałam:) Karol ma teraz podobnie, nic nie wyrzuci bo to dobre „przydasie” do prac plastycznych. Teraz razem z chłopcami mogę realizować swoją pasję do tworzenia. Skąd czerpię pomysły? Sama nie wiem, czasami jest tak, że po prostu coś sobie wymyślę i to realizuję, czasami wychodzi czasami nie. Jakiś czas temu odkryłam też pinterest, który jest skarbnicą pomysłów...ale jeśli wolicie mieć coś namacalnego, na spokojnie do przeglądnięcia to polecam Wam książkę „DIY Żyj pięknie!” Wydawnictwa EGMONT.


Niesamowita pozycja. Wielka gruba książka z mnóstwem pomysłów, kolorowych zdjęć i inspiracji do tworzenia. Piękne wydanie, twarda oprawa sprawiają, że może to być wyjątkowa książka na prezent. Która z pewnością wywoła efekt WOW na twarzy obdarowanej osoby. Ja kiedy otwarłam przesyłkę zrobiłam wielkie oczy. Książka naprawdę robi wrażenie.





Książka podzielona jest na działy tematyczne:
  • Drobne podarunki dla każdego,
  • Domowe zacisze,
  • Dzieciaki,
  • Impreza,
  • Moda i przeróbki,
  • Uroda,
  • Wyjątkowe okazje i święta.

Przed każdym rozdziałem mamy krótkie wprowadzenie do tematu. Każda inspiracja ma podane materiały, które są niezbędne do jej wykonania, a następnie mamy zdjęcia krok po kroku jak zrobić inspirację oraz opis pod każdym zdjęciem. Czytelnik nie ma tu wątpliwości jak należy stworzyć swoją pracę DIY. Wszystko jest przejrzyste i bardzo czytelne. Z książką zrobimy lodowe jajka dinozaurów, drinka, peeling, balsam do ciała, przybornik na kosmetyki, chleb, ozdobimy szklanki, naprawimy zniszczoną bluzkę, która będzie mieć wyjątkowy charakter i wiele innych wyjątkowych diy.







Niezwykle pomocna książka dla każdej pani domu. Sporo inspiracji do wykorzystania w zimowe długie wieczory. Takie twórcze prace odprężają i relaksują, a efekt pracy może być piękną ozdobą naszego domu.