Fotozeszyt - Saal Digital Polska



Uwielbiam oglądać zdjęcia, uwielbiam albumy. Od pewnego czasu jestem wielką miłośniczką fotoksiążek. O naszej wakacyjnej pisałam TU. Podczas przeglądania zbiorów z naszymi zdjęciami uświadomiłam sobie, że nie mamy wywołanych zdjęć z wakacji 2016 roku. Jako, że firmę Saal Digital Polska mam sprawdzoną, postanowiłam kolejne wakacyjne wspomnienia zamówić u nich. 



Tym razem sprawdziliśmy jak wygląda fotozeszyt. Wybrałam format 20x20 cm z 16 stronami oraz papierem matowym. Zeszyt jest na kołowrotku i posiada plastikową przeźroczystą okładkę. Strony są grube, a całość pięknie się prezentuje. Powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona. Jakość wykonania bardzo wysoka. Kolory intensywne, zdjęcia pięknie się prezentują i nie straciły na jakości. Są tu zdjęcia wykonane lustrzanką, cyfrówką i komórką i każde jest równie dobre. Nie ma żadnych rozmyć czy odbić. Naprawdę genialne wykonanie. Choć trochę się obawiałam, że przy takim formacie zdjęcia mogą być za małe, rozmazane…co się okazało zupełnie niepotrzebne! Kolejny raz produkt Saal Digital Polska okazał się strzałem w dziesiątkę! 








Dlaczego ta firma? Jak już wspomniałam jakość wykonania jest mega wysoka. Pełen profesjonalizm i szybkość zamówienia. Do tego łatwość skomponowania swojego albumu. Wystarczy zainstalować darmowy program znajdujący się na stronie Saal Digital Polska. Program jest banalnie prosty w obsłudze, a jednocześnie daje sporo możliwości. Wybieramy tu rodzaj produktu (oferta jest spora), rozmiar, ilość stron, rodzaj papieru, okładkę. Tak naprawdę to jaki będziemy mieć produkt zależy od nas, bo sami decydujemy tu o wyglądzie. Kiedy już podstawowe parametry mamy wybrane wrzucamy zdjęcia. Możemy wybrać automatyczne ułożenie, możemy sami zmieniać. Możliwości mamy sporo. Fajną opcją jest możliwość dodawania opisów, sentencji. Mamy różne tła, giry, obrazki…Kiedy już wszystko ułożymy i sprawdzimy zapisujemy nasz produkt. Jeśli chcemy następnego dnia cos zmienić, wystarczy tylko go otworzyć. Zdjęcia możemy dowolnie zmieniać, przekładać między stronami. Cały panel jest bardzo czytelny i prosty w obsłudze. Jeśli już wszystko jest na swoim miejscu wysyłamy nasz plik. Robimy to wszystko oczywiście w tym samym programie. Tu kolejny wielki plus usługa wykonywana jest bardzo szybko i sprawnie. Pełen profesjonalizm. 


Gorąco polecam produkty Saal Digital Polska. Profesjonalizm pod każdym kątem. Warto tu zaznaczyć, ze na stronie często są różne promocje, rabaty. Z których korzystając dodatkowo obniżamy cenę swojego albumu. Fajnie tak w zimie wrócić do wakacji...Dzieci tak szybko rosną, zatrzymajmy wspomnienia na kartkach fotozeszytu.