Jajkowe wyklejanki czyli "Matematyka na święta" - karta do pobrania gratis

Blog Bajdocja zorganizował świąteczną zabawę "MATEMATYKA NA ŚWIĘTA" do której postanowiliśmy dołączyć. 


Dziś pierwsza zabawa, która ma na celu dalszą naukę cyferek u Frania. Stworzyłam dla niego kartę z jajkiem. Jeśli chcecie taką samą, możecie ją pobrać TU. Kartkę należy zalaminować, cyferki wyciąć i nakleić na ich tyły rzepy, w środek jajka również naklejamy rzep (drugą stronę tych co mają cyferki;)). Ja dodatkowo nim zalaminowałam wycięłam jajko i nakleiłam na żółta kartkę, bo Franio sobie tak zażyczył ;)









Zadaniem dziecka jest losowanie karteczki z cyferką, naklejenie jej na środek jajka i wyklejenie tyle kropek jaka jest cyfra na środku jajka. 




Zapraszam tez na podsumowanie projektu na blog Bajdocja