Moja Polska - Wilga


Od najmłodszych lat byłam przez rodziców, a szczególnie przez tatę uczona patriotyzmu. To samo staramy się zaszczepić u naszych chłopców. Uczymy się historii, zwiedzamy muzea, czytamy książki, chodzimy na uroczystości narodowe. Uczymy szacunku do symboli narodowych i dumy z tego, że jesteśmy Polakami. Świetnie do tej nauki wpisuje się książka Wydawnictwa Wilga „Moja Polska” autorstwa Katarzyny Sołtyk.



To pięknie wydana pozycja pokazująca nasz kraj. To forma elementarza o Polsce. Na samym początku są podstawowe informacje o symbolach narodowych, o bieliku, języku polskim i walucie. To też spora dawka historii, tej podstawowej, która wpłynęła na kształt naszego kraju. Poznamy tu wybitnych Polaków jak np. Jan Paweł II, Maria Skłodowska Curie. Dowiemy się o skarbach kultury UNESCO, o tradycji i folklorze, o regionalnych przysmakach. Poczytamy o charakterystycznych miastach i miejscach, o animacji i fantastyce. Znalazł się tu także rozdział poświęcony himalaistom i górą, a także odkrywcą i podróżnikom. To tylko mały fragment tego, co spotkacie w tej wyjątkowej książce.








Twarda oprawa, kolorowe strony z ilustracjami Elżbiety Moyski sprawiają, ze książka z powodzeniem może być pięknym i wartościowym prezentem dla dziecka. Taka pozycja, powinna znaleźć się w domu każdego małego patrioty. Ja jestem zachwycona książką. Znajdziemy tu w zasadzie informacje na każdy temat dotyczący naszego kraju. Język jest dostosowany do dziecka, a treści podane są bardzo ciekawie. Gorąco polecam!